Архів статей
Календарне планування 6 клас
06.05.2015 19:32
№ уроку
Зміст програмового матеріалу
Кількість годин
Дата
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ
15
Аналіз контрольної роботи. Звичайні дроби з рівними...
Календарне планування 5 клас
06.05.2015 19:31
І семестр
Повторення за початкову школу. Вхідне діагностичне оцінювання (6 год)
№п/п
Тема, зміст навчального матеріалу
год
Дата
Прим.
II семестр
ІІ. Дробові числа (64 год)
Тема 6. Звичайні дроби (14...
Навчальна програма 6 клас. 30 годин
06.05.2015 19:26
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ
Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника.
Порівняння дробів.
Додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Знаходження дробу від числа і числа за його...
Навчальна програма 5 клас. 64 години
06.05.2015 19:25
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА
Дробові числа. Звичайні дроби. Правильні та неправильні дроби. Мішані числа.
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.
Десятковий дріб. Запис і читання десяткових дробів....
Характеристика навчального змісту і особливостей його реалізації
06.05.2015 19:24
Курс математики 5—6 класів передбачає розвиток, збагачення і поглиблення знань учнів про числа і дії над ними, числові й буквені вирази, величини та їх вимірювання, рівняння і нерівності, а також уявлень про окремі геометричні фігури і геометричні тіла. Понятійний апарат, обчислювальні алгоритми,...
Пояснювальна записка
06.05.2015 19:23
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Цілі навчання математики
Навчання математики в основній школі спрямоване на досягнення таких цілей:
• формування в учнів математичних знань як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві на...
Державний стандарт
06.05.2015 19:19
Освітня галузь “Математика”
Метою освітньої галузі “Математика” є формування предметної математичної і ключових компетентностей, необхідних для самореалізації учнів у швидкозмінному світі.
Для досягнення зазначеної мети передбачається формування:
цілісного сприйняття світу, розуміння ролі...
Розв'яжіть задачу
05.05.2015 20:00
Ми хочемо запропонувати вам розвязати давньоєгипетську задачу із «папірусу Ахмеса»
Приходить пастух з 70 биками. Його запитують:
- Скільки приводиш ти із свого численного стада?
Пастух відповідає:
- Я приганяю дві третини від третини усіх биків. Порахуй,...
Кросвор
05.05.2015 19:47
Кросворд звичайні дроби.pdf (89,5 kB)
Математичні казки
05.05.2015 18:53
Як звичайні дроби з десятковими сперечались. Казка.pdf (197,6 kB)
Казка про дроби.pdf (117249)
Зображено: 1 - 10 з 25